Trzy etapy dobrej rozmowy

Czyli od czego zacząć i jak zakończyć rozmowę, by w pełni osiągnąć cel terapeutyczny

Tak to już niestety jest, że w gabinecie lekarskim bardzo często brakuje czasu. Lekarze skarżą się na administracyjny natłok obowiązków, usprawiedliwiając w ten sposób brak możliwości przeprowadzenia jakiejkolwiek rozmowy z Pacjentem. Jaki zatem jest cel edukacji właściwej komunikacji z Pacjentem. W doskonaleniu umiejętności komunikacyjnych nie chodzi jedynie o to, żeby pomiędzy Lekarzem a Pacjentem była przyjemna atmosfera. Oczywiście, że to ma znaczenie, bo w przyjemne...

Cała treść artykułu dostępna po zalogowaniu

Chcesz przeczytać cały artykuł?

Załóż konto i uzyskaj dostęp do całości serwisu lub zaloguj się.

Załóż konto lub Zaloguj się

Udostępnij ten atykuł

Skomentuj artykuł (0 komentarzy)

Zaloguj się aby móc dodawać komentarze.

wróć na górę