Co Ci powie tajemniczy pacjent?

O prostej metodzie badawczej, dzięki której właściciel prywatnego gabinetu / kliniki dowiaduje się jak zwiększyć przychody.

Badanie Tajemniczy Pacjent (ang. mystery patient) pochodzi z metod stosowanych w handlu i usługach, a jego celem jest usprawnienie wizerunku, poprawa jakości świadczonych usług, praca nad lojalnością i wszystko to, co dla pacjenta ma znaczenie.

Jak to działa ?
Firma consultingowa (badawcza) wspólnie ze zlecającym (właścicielem, kierownikiem) przygotowują punkty podlegające badaniu. Oznacza to w praktyce wyznaczenie celów badania - czego chcemy się dowiedzieć ?

...

Cała treść artykułu dostępna po zalogowaniu

Chcesz przeczytać cały artykuł?

Załóż konto i uzyskaj dostęp do całości serwisu lub zaloguj się.

Załóż konto lub Zaloguj się

Udostępnij ten atykuł

Skomentuj artykuł (0 komentarzy)

Zaloguj się aby móc dodawać komentarze.

wróć na górę